FAIL (the browser should render some flash content, not this).

 

סוף סוף ג'ריקנים במחירים שפויים-20 ליטר+מנשא 370 ש"ח ,10 ליטר +מנשא 320 ש"ח ,מיכל נרוסה 20 ליטר +ברז 900 ש"ח

חדש מוצר חדש ל - מערכת שליטה אל חוטית לכיוון דרגות קושי של מערכת הבולמים

 

סוף סוף ג'ריקנים במחירים שפויים-20 ליטר+מנשא 370 ש"ח ,10 ליטר +מנשא 320 ש"ח ,מיכל נרוסה 20 ליטר +ברז 900 ש"ח

חדש מוצר חדש ל - מערכת שליטה אל חוטית לכיוון דרגות קושי של מערכת הבולמים

 

סוף סוף ג'ריקנים במחירים שפויים-20 ליטר+מנשא 370 ש"ח ,10 ליטר +מנשא 320 ש"ח ,מיכל נרוסה 20 ליטר +ברז 900 ש"ח

חדש מוצר חדש ל - מערכת שליטה אל חוטית לכיוון דרגות קושי של מערכת הבולמים

נעילות דיפרנציאל

ARB

נעילת דיפרנציאל איי.אר.בי מנגנון הדיפרנציאל: הדיפרנציאל הוא מנגנון הנדסי מכאני שתפקידו ברכב הוא לאפשר העברת כוח סיבובי מגל ההינע אל הציריות תוך מתן אפשרות להפרשי מהיריות בין הציריות

כאשר הרכב נמצא במהלך פניה, הגלגלים החיצוניים נדרשים לעבור מרחק גדול יותר מהגלגלים הפנימיים באותו הזמן ולכן מסתובבים במהירות גבוהה יותר. הדיפרנציאל בא לענות על צורך זה

ללא מנגנון המאפשר הפרשי מהירויות בין הגלגלים הרכב היה מאבד מיכולת הפניה שלו, מקבל נטייה חריפה להיגוי יתר, היציבות נפגמת, נוצר בלאי מואץ של הצמיגים ועומס גבוה על הציריות. למרות האמור לעיל, לדיפרנציאל חיסרון בולט שבא לידי ביטוי במיוחד בנהיגת שטח (אבל לא רק). חלוקת הכוח בין הגלגלים תלויה בכוח החיכוך בין הצמיג לקרקע

מה שאומר יותר כוח יעבור לגלגל בעל פחות אחיזה. דוגמא קלאסית וקיצונית בשטח היא מצב שנקרא הצלבה. במצב זה גלגל אחד נמצא על הקרקע וגלגל שני של אותו סרן נמצא באוויר (או על משטח חלקלק כמו בוץ או דרדרת) וכל הכוח מהמנוע עובר אל הגלגל שבאוויר. הרכב מאבד את יכולת ההתקדמות שלו ונתקע

נעילת דיפרנציאל איי.אר.בי מאפשרת לשמור על יתרונות הדיפרנציאל ולבטל את חסרונותיו. הנעילה מאפשרת לנהג לבחור בין נסיעה עם דיפרנציאל משוחרר-"פתוח" על הכביש או בשטח בעל קרקע מהודקת לבין דיפרנציאל נעול לנסיעה בשטחים בעלי עבירות קשה בלחיצת כפתור

הרווח כאן הוא כפול: מצד אחד, על הכביש, הדיפרנציאל מתפקד בדיוק כמו דיפרנציאל רגיל/ מקורי ללא שום תופעות לוואי או רעשים. מצד שני, בלחיצת כפתור, הנהג יכול לבטל את פעולת הדיפרנציאל - לנעול אותו. וכך יגרום לחלוקה שווה של כוח המנוע לגלגלים ללא תלות ברמת האחיזה

אופן הפעולה: הנעילה לא אוניברסלית, דרוש לוודא אצל מתקין מורשה ומנוסה שקיימת נעילה עבור הסרן הספציפי שמותקן ברכב. חברת איי.אר.בי מציעה מגוון רחב מאוד של נעילות וכיום יש נעילה לרוב המכריע של הרכבים הנמכרים בארץ. את הדיפרנציאל המקורי מחליפים בנעילה ומעבירים אליה את הסבבת (קורונה) המקורית. נעילת איי.אר.בי מופעלת ע"י לחץ אוויר לכן במקביל מותקן בתא המנוע קומפרסור ייעודי גם כן של איי.אר.בי . מהקומפרסור יוצא צינור אוויר אל הסרן ושם מתחבר אל הנעילה ע"י פטנט ייחודי

בתא הנהג מותקנים שני מתגים (שלושה אם קיימת גם נעילה קדמית). הראשון דורך את המערכת ומכניס את הקומפרסור לעבודה. השני משלב את הנעילה לפי שיקול דעתו של הנהג. הקומפרסור פועל אוטומטית ודואג להתמלאות לבד כל כמה זמן ללא התערבות. אל הקומפרסור ניתן לחבר קיט מקורי של איי.אר.בי לניפוח גלגלי הרכב

צפייה בסרטון - צפייה בסרטון נוסף